Акредитовани семинар под називом „Хоризонтално учење/усавршавањ наставника – ослонац за боља постигнућа ученика“, под каталошким бројем 649, реализован је 17. новембра, у просторијама Економске школе, у Крагујевцу.
Појам „професионалне заједнице наставника“ (енг. educators) или „оних који уче“ (енг. learners), потиче од Астута и колега (1993), који је описују као заједницу у којој наставници и административни радници, у школи, континуирано траже и деле учење и праксу и примењују научено (Хорд, 1997). Хорд (1997) је констатовала да се оваква заједница може назвати и „заједницом континуираног преиспитивања и унапређивања“, јер је циљ свих активности, које овакве заједнице спроводе, повећање и унапређивање професионалне ефективности свих чланова организације (школе) у корист ученика.
Акредитовани семинар под називом „Хоризонтално учење/усавршавањ наставника – ослонац за боља постигнућа ученика“, под каталошким бројем 649, реализован је 17. новембра, у просторијама Економске школе, у Крагујевцу. Семинар је намењен запосленима у основним и средњим школама и стручним сарадницима у ПУ.
Акредитацију семинара, институционално, је подржао Центар за образовање Крагујевац.
Општи циљ семинара је „развој културе учења и заједнице учења унутар установе/школе, кроз хоризонтално учење/усавршавање и сарадње унутар установе и локалне заједнице, у функцији унапређивања квалитета образовно-васпитног рада и постизања бољих постигнућа ученика“.
Аутори и реализатори семинара су стручни сарадник-психолог, Иван Недељковић, докторанд на Филозофском факултету у Београду, Бојана Поповић и мастер образовних политика, Невена Шћепановић Нешић.
Више о семинару се може прочитати у каталогу акредитованих програма стручног усавршавања Центра за образовање Крагујевац и на сајту ЗУОВ.
COMMENTS